Näytetään tekstit, joissa on tunniste Juha Hänninen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Juha Hänninen. Näytä kaikki tekstit

torstai 15. syyskuuta 2011

Ontuva saattohoito ja muita puujalkaisia




Terhokodin ylilääkäri Juha Hänninen latasi Hesarin mielipidesivulla, että  "kuolevan ihmisen kärsiminen on ihmisoikeusrikos". Olen samaa mieltä. Kuoleva, tai hyvin sairas, ei pysty itse vaikuttamaan ruumiillisiin kärsimyksiinsä, hän tarvitsee apua. Hänen ei pitäisi joutua edes anelemaan apua, sitä pitäisi ymmärtää tarjota. Itkettävintä ja naurettavinta mitä olen kuullut, on se että lähes kuolleelle sanotaan pätevästi, että "nää teidän kipulääkkeet on koukuttavia".